Om Frilans Finans

Frilans Finans - en organisation för egenanställda

Frilans Finans är Sveriges största egenanställningsföretag. Vi gör det möjligt för människor att på ett enkelt, roligt och tryggt sätt kunna bedriva verksamhet och fakturera utan företag. På så sätt har vi sedan starten 1999 hjälpt mer än 55 000 egenanställda att fakturera utan eget företag. I början främst frilansare inom traditonella frilansyrken, men idag människor i alla typer av branscher, både i Sverige och utomlands.

Medarbetare på Frilans Finans

PersonalAdministrationen, även kallat Klientstöd, är hjärtat i vår verksamhet som strävar efter att ge våra egenanställda råd och stöd för att de ska kunna driva och utveckla sina verksamheter. För att bidra med bästa möjliga stöd har våra medarbetare stor kunskap inom områden som till exempel avdrags- och a-kassefrågor.

Vi kan kommunicera med våra egenanställda på åtta olika språk. Vi gillar utmaningar och tycker om att lösa problem. Det är en god och varm stämning i gruppen, och vi har nära till skratt. Vi bryr oss om varandra och våra egenanställda, och det ska vara roligt att arbeta.

network

IT-avdelningen står för både utveckling och underhåll av alla system och verktyg, däribland fakturaverktyget som våra egenanställda använder för att skapa fakturor enkelt och tryggt. Vi strävar efter att tillhandahålla de bästa och enklaste tekniska lösningarna för den som vill arbeta som egenanställd. På IT är samarbete en nyckel för att kunna hjälpa också övriga avdelningar på företaget. Vi har olika bakgrund, erfarenhet och specialistkompetens, men ett stort gemensamt intresse för teknik.

ff_omoss2

Företagets minsta avdelningar, marknad och ekonomi, består av totalt sex personer. Marknadsgruppens uppgift är bland annat att skapa kännedom om och väcka intresse för Frilans Finans och egenanställningen. Ekonomiavdelningen är ett litet team där man arbetar nära varandra. Något som är speciellt för Frilans Finans ekonomiavdelning är att man administrerar bokföring och avdrag för verksamhet kopplat till många olika yrkesgrupper.

stephen bw

Stephen Schad, VD

0722-40 36 05

stephen.schad@frilansfinans.se

 

 

lars bw

Lars Bengtsson, Ekonomichef

0760-01 26 98

lars.bengtsson@frilansfinans.se

 

 

 

marcus bw

Marcus Jonsson, Marknadschef

0705-13 66 48

marcus.jonsson@frilansfinans.se

 

 

 

mikaelwestoo bw

Mikael Westöö, Strategisk IT-chef

mikael.westoo@frilansfinans.se

 

 

 

Mats Ottosson bw

Mats Ottosson, VD Invoicery Business

mats.ottosson@frilansfinans.se

 

 

 

christian_bw

Christian Rähn, HR-rådgivare
christian.rahn@frilansfinans.se

 

 

 

anders bw

Anders Stenberg, Norgechef

+47 815 00 010

anders.stenberg@frilansfinans.no

 

 

invociery_sophie-profileSophie Ianni, Country adviser Frankrike

sophie.ianni@invoicery.fr

 

 

 

invociery_ellie-profile

Ellie Tew, Country adviser UK

ellie.tew@invoicery.co.uk

 

 

 

invociery_sanna-profile

Sanna Sandberg, Country adviser Finland

sanna.sandberg@invoicery.fi

 

 

RADET_GRUPPBILD_FINAL_GRAFIK_4PERS_web

Frilans Finans-rådet består av egenanställda från olika verksamhetsområden och har skapats för att kunna påverka och verka för goda förutsättningar för alla som arbetar uppdragsbaserat som egenanställda.

Har du något du vill att rådet ska driva och verka för? Mejla dina tankar och åsikter till radet@frilansfinans.se

Jobba med oss

Vi är en organisation på 35 personer vars kultur genomsyras av viljan att hjälpa varandra och våra egenanställda. Vi får energi från våra egenanställda och den nytta vår verksamhet skapar, för dem och för samhället. Ta en titt på våra lediga tjänster eller kom in med en spontanansökan.

Frontend-utvecklare

Om Företaget

Frilans Finans är marknadsledande inom egenanställning i Sverige och arbetar med envision om att sätta individens kontroll över sitt eget arbete i fokus. Vi jobbar kontinuerligt med vår värdegrund för att den ska stödja denna vision.

Tekniken och användarupplevelsen blir en mycket central del i vår vidare expansion. Frilans Finans har idag kontor i Stockholm och Uppsala och har stora planer att även satsa internationellt. Du kommer att sitta på vårt kontor i centrala Uppsala, med möjlighet att jobba på distans viss tid.

Just nu genomgår vi en stor tillväxtresa med den senaste tekniken i fokus. För att komplettera utvecklingsteamet som idag består av lead developer, backend-utvecklare, samt frontend-utvecklare behöver vi nu stärka upp med fler talangfulla utvecklare.

Hos oss kommer du att få utvecklas och kunna leva upp till din fulla potential som utvecklare, förutsatt att du är beredd att satsa och testa nytt.

Tjänsten

I rollen som frontend-utvecklare är det viktigt att du tidigare arbetat med HTML, Javascript, CSS, LESS och SASS och du ska gärna ha erfarenhet av något MVC-ramverk. På Frilans Finans jobbar vi just nu med React och Redux. Du drivs av att ta ansvar för att koden är välstrukturerad och effektiv, samtidigt som du vill ge användarna en upplevelse utöver det vanliga.

Du kommer behöver sätta dig in i de legala och ekonomiska aspekterna av egenanställningen för att effektivt kunna kommunicera kring krav och bör därför känna detta som en positiv utmaning. Vi ser att du har ett stort intresse för finansiella lösningar/system och kanske till och med arbetet med detta tidigare.

Du kommer att ingå i ett team där du får arbeta med kravanalys och innovation i samarbete med produktägare. Du kommer att arbeta med både framtagandet av nya funktioner och erbjudanden samt vidareutvecklandet av existerande system.

Som webbutvecklare kommer du ha fokus på användarinteraktion och grafiska gränssnitt, funktionsutveckling för att stödja nya kundkrav eller marknadskrav, Responsive Design, samt tillgänglighetsanpassningar. Du kommer även vara delaktig i att vidareutveckla utvecklingsprocesser, driftsarkitektur, continuous delivery, och andra delar som inte direkt är kopplade till kundkrav utan mer förmågan att leverera med hög kvalitet.

Tillsammans med teamet har du stor frihet, och ansvar, att leverera bästa lösningen!

Kvalifikationer

● Vi tror att du har ett par års erfarenhet att arbeta med HTML, Javascript, CSS, LESS och SASS

● Du har ett öga för detaljer

● Du är en problemlösare av rang – både vad gäller frontend och systemutveckling i stort.

● Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat

Personlighet

Du brinner för utveckling och har ett stort tekniskt intresse. Du tycker det är viktigt att få vara kreativ och arbeta med de senaste teknikerna. Du drivs av att få arbeta i team på ett relativt ungt företag där både teknik och affär står i fokus, och resurserna finns för att lyckas. Vidare har du lätt för att skaffa dig ett helhetsperspektiv, är trygg i dig själv och din roll som utvecklare samt bidrar med en positiv energi.

Intervjuer kommer att ske löpande så skicka ditt CV redan idag

Ansök

Du måste ange ett namn

Du måste ange ett namn

Du måste ange ett telefonnummer

Du måste ange en e-postadress

Du måste godkänna

Spontanansökan

Ansök

Du måste ange ett namn

Du måste ange ett namn

Du måste ange ett telefonnummer

Du måste ange en e-postadress

Du måste godkänna

Klientstödsmedarbetare inom ekonomi

Vill du jobba i ett team och göra det möjligt för människor att förverkliga sina yrkesdrömmar – att få göra sin grej?

Vi som jobbar i teamet ser att man passar bra in om man är serviceminded, glad, personlig, ansvarstagande, prestigelös och omhändertagande (det vi internt kallar caretaking).

Vilka är vi?

Frilans Finans har sedan starten 1999 hjälpt fler än 55 000 egenanställda att fakturera utan att ha eget företag. Genom egenanställning kan man till exempel ta betalt för arbete som utförs vid sidan av sitt ordinarie jobb, testa om en affärsidé lyfter utan att starta företag, eller bedriva verksamhet utan att behöva lägga energi på administration och pappersarbete – man behöver bara göra sin grej!

Tjänsten
I rollen på Frilans Finans Klientstöd arbetar du med att ge stöd och råd till Frilans Finans egenanställda i arbetsrättsliga, skatterättsliga och avtalsrättsliga frågor på telefon, chatt och mail. Du arbetar med reskontrahantering, lönehantering, kravhantering och kreditbedömningar samt även med avdrag, utlandsfakturering och momsfrågor. På klientstödavdelningen blir du en del av ett glatt och härligt gäng som idag består av 15 medarbetare.

Frilans Finans klientstöd har idag öppet mellan 09:00 – 17:00, helgfria vardagar. Framöver kan klientstöds öppettider komma att utökas till att vara öppet till 20:00 på måndagar till torsdagar, allt för att förbättra servicen till våra egenanställda. Du kommer då ingå i ett rullande schema där du arbetar både dagtid och kvällstid och vid de tillfällen du arbetar kväll så startar arbetsdagen vid lunchtid.

Hör Caroline och Axel berätta mer om rollen i videon.

Att arbeta hos Frilans Finans
Under 2017 omsatte vi ca 900 mkr men vi är fortfarande en familjär organisation med 45 medarbetare och beslutsvägarna är korta och avstånden mellan avdelningarna likaså.

Vår organisationskultur genomsyras av viljan att hjälpa varandra och våra egenanställda och vi får energi från våra egenanställda och den nytta vår verksamhet skapar, för dem och för samhället. I Sverige, där vi är marknadsledande, börjar egenanställningen bli allt mer etablerad. I Norge börjar hjulen snurra allt snabbare och i Frankrike är vi på väg upp ur startblocken. Så vår resa har bara börjat… Här kan du få en närmare inblick i Frilans Finans.

Din personlighet och erfarenhet
Frilans Finans värdeord är caretaking, ansvarstagande, möjliggörande och premium tech. Caretaking är något vi värderar högt och som står för hög serviceinställning, empati, noggrannhet, och god kommunikation. Du är därför bra på att samarbeta samt att skapa och bibehålla förtroendefulla relationer.

Du har i någon form arbetat med ekonomi eller administration tidigare. Det är ett extra plus om det varit inom någon av de branscher där vår organisations egenanställda ofta arbetar som till exempel inom media, teknisk konsultation (exempelvis bransch för systemvetare, teknisk konstruktör, projektledare mm), bygg och anläggning, hantverksyrken, hälsa och skönhetsvård, kultur, administration eller ekonomi.

Du har daglig kontakt med våra egenanställda på telefon, chatt och mail där det är av stor vikt att alltid ge ett gott bemötande med en positiv attityd och få varje egenanställd att känna sig unik, vid varje tillfälle!

Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Meriterande är om du även kan ett tredje språk.

Start
Omgående.

Omfattning
Heltid. Provanställning tillämpas.

Geografisk placering
Tjänsten är placerad på Frilans Finans kontor i Stockholm. Resor till Uppsala kan förekomma.

Välkommen med din ansökan
Skicka in din ansökan, CV och personligt brev, till jobb@frilansfinans.se dock senast onsdagen den 31/3 2019. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan nu.

Har du frågor angående tjänsten?
Axel Schad, axel.schad@frilansfinans.se

Ansök

Du måste ange ett namn

Du måste ange ett namn

Du måste ange ett telefonnummer

Du måste ange en e-postadress

Du måste godkänna

Bolagsjurist, vikariat

Vill du jobba i ett team och göra det möjligt för människor att förverkliga sina yrkesdrömmar – att få göra sin grej?

Vi som jobbar i teamet ser att man passar bra in om man är serviceminded, glad, personlig, ansvarstagande, prestigelös och omhändertagande (det vi internt kallar caretaking).

Vilka är vi?

Frilans Finans har sedan starten 1999 hjälpt fler än 55 000 egenanställda att fakturera utan att ha eget företag. Genom egenanställning kan man till exempel ta betalt för arbete som utförs vid sidan av sitt ordinarie jobb, testa om en affärsidé lyfter utan att starta företag, eller bedriva verksamhet utan att behöva lägga energi på administration och pappersarbete – man behöver bara göra sin grej!

Tjänsten

Vi söker nu en bolagsjurist för vikariat till och med 2020-09-30. Att vara bolagsjurist hos oss innebär en bred och coachande roll som utförs i nära samarbete med bolagets samtliga avdelningar, särskilt med administrations-, sälj- och affärsutvecklingsavdelningen rörande exempelvis regelefterlevnad och risk. Vanligt förekommande är frågor rörande avtalsrätt, arbetsrätt och bolagsrätt men verksamhetens karaktär gör att du kommer få hantera frågor inom många tänkbara rättsområden. Rollen inkluderar en nära kontakt med våra externa partners och kunder.

Bolaget befinner sig i ett skede av kraftig expansion på existerande och nya marknader och affärsområden. Arbetet innebär även att självständigt arbeta med bolagets affärsutveckling samt bistå med internutbildning hos oss i aktuella juridiska frågor. Du kommer ha en framträdande roll i vår verksamhet. Du rapporterar till VD och sitter i ledningsgruppen.

Arbetsuppgifter:

– Bistå samtliga avdelningar i Sverige och på våra andra marknader med juridiska spörsmål, exempelvis komplicerade bestridanden, granskning och upprättande av avtal och handlingar, tvistemål m.m.

– Bistå företagsavdelningen och klientstöd vid förhandlingar med potentiella kunder i Sverige och utomlands, upprätta avtalsutkast med tillhörande bilagor till potentiella kunder och anställda.

– Hantera främst avtalsrättsliga, bolagsrättsliga och arbetsrättsliga frågor internt och externt.

– Ta fram riktlinjer, policydokument och bolagsinterna handlingar som rör legala frågor.

Att arbeta hos Frilans Finans

Under 2017 omsatte vi ca 900 mkr men vi är fortfarande en familjär organisation med 45 medarbetare och beslutsvägarna är korta och avstånden mellan avdelningarna likaså.

Vår organisationskultur genomsyras av viljan att hjälpa varandra och våra egenanställda och vi får energi från våra egenanställda och den nytta vår verksamhet skapar, för dem och för samhället. I Sverige, där vi är marknadsledande, börjar egenanställningen bli allt mer etablerad. I Norge börjar hjulen snurra allt snabbare och i Frankrike är vi på väg upp ur startblocken. Så vår resa har bara börjat…

Din personlighet och erfarenhet

Frilans Finans värdeord är caretaking, ansvarstagande, möjliggörande och premium tech and knowledge. Caretaking är något vi värderar högt och som står för hög serviceinställning, empati, noggrannhet, och god kommunikation. Du är därför bra på att samarbeta samt att skapa och bibehålla förtroendefulla relationer, är driven, affärsinriktad, självgående, strukturerad och ansvarstagande.

Du har en juristexamen eller motsvarande med goda betyg samt flerårig arbetslivserfarenhet. Arbetslivserfarenheten tror vi består av liknande arbetsuppgifter från byrå eller bolag. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, samt har god datorvana, främst inom Office- paketet.

För att trivas i vår självstyrande och stödjande organisation så bör du trivas med att arbeta med stor självständighet och eget ansvar. Du bör också ha ett genuint intresse att få våra egenanställda och uppdragsbaserade arbetare på våra andra marknader att växa.

Rollen är strategiskt viktig inom organisationen och det sätts stort värde på din integritet. Du har goda kommunikativa egenskaper, är trygg i juridiken och tycker det är genuint kul att arbeta med affärsutveckling.

Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Meriterande är om du även kan ett tredje språk.

Start
2019-06-03 eller enligt överenskommelse.

Omfattning
Heltid. Vikariat till och med 2020-09-30.

Geografisk placering
Tjänsten är placerad på Frilans Finans kontor i Uppsala eller Stockholm. Resor till Stockholm/Uppsala kan förekomma baserad på placeringsort. Resor förekommer till våra andra marknader.

Välkommen med din ansökan

Skicka in din ansökan, CV och personligt brev, till jobb@frilansfinans.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Har du frågor angående tjänsten?
Kontakta Christian Rähn, christian.rahn@frilansfinans.se

Ansök

Du måste ange ett namn

Du måste ange ett namn

Du måste ange ett telefonnummer

Du måste ange en e-postadress

Du måste godkänna

Financial Controller

Financial Controller Till Invoicery / Frilans Finans

Letar du efter en arbetsplats där du får vara med och skapa? Söker du en miljö som är social och öppen där man tillsammans fokuserar på lösningar? Invoicery Int med varumärkena Frilans Finans och Invoicery söker en Financial Controller!

Arbetsbeskrivning

Som Financial Controller hos Invoicery/Frilans Finans är du en viktig del i bokslutsarbete och analys samt uppföljning av resultatet. Du deltar i avstämningsarbetet med fokus på anläggningsregister, moms, periodisk sammanställning och sammanställer och rapporterar utfall. Då bolaget ingår i en internationell koncern så leder och koordinerar du redovisningen för ett par av de utländska dotterbolagen. Utöver att delta i den legala administrationen av bolagen så ansvarar du för projektuppföljning av de utvecklingsprojekt för egna programvaror som drivs. Du arbetar med budget och prognoser, årsredovisning samt finansiell kommunikation till marknaden.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Uppföljning och analys
  • Rapportering och sammanställning av månadsutfall
  • Leda och koordinera redovisning för utländska dotterbolag
  • Ta fram delårsrapporter och finansiell kommunikation till marknaden
  • Projektuppföljning avseende utvecklingsprojekt för egna programvaror
  • Anläggningsregister och anläggningsredovisning
  • Moms (momsredovisning, avstämningar och upprättande av momsdeklaration), periodisk sammanställning, inkomstdeklarationer
  • Legal administration (styrelseprotokoll, stämmoprotokoll, bolagspärmar)
  • Bistå vid rapportering till SCB och andra myndigheter
  • Bokslutsarbete och årsredovisningar
  • Budget och prognosarbete
  • Diverse adhoc uppgifter inom ekonomi, finansiering och redovisning
  • Förbättrings- och förändringsarbete

 

Det här är en tjänst du ska söka om du vill arbeta i en organisation med ett socialt och öppet klimat där man hjälps åt. Du får möjlighet att vara med och skapa i en adhoc-miljö där vi alla har ett lösningsorienterat angreppssätt!

Kvalifikationer

Vi söker dig med en högskole- eller universitetsutbildning i ekonomi. Du har goda kunskaper i redovisning och åtminstone fem års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete. Du är självständig i ditt arbete med bokslut och årsredovisningar och har erfarenhet av budgetarbete. Du kommer att hantera stora datamängder så pivottabeller i Excel är något du behärskar. Då du kommer att verka i en internationell koncern så är du bekväm i både svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt.

Det är meriterande om du i dina tidigare anställningar har arbetat med funktionsindelad resultaträkning och att du har erfarenhet av verksamhet med fler affärsområden eller produktområden. Har du erfarenhet av att arbeta i noterat bolag med allt vad det innebär så är det en fördel. Det är inte ett krav att ha arbetat med konsolidering och koncernredovisning men det är meriterande samma sak gäller om du har erfarenhet av Jeeves.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Invoicery Int 

Invoicery Int är Nordens största egenanställningsföretag och en av de ledande i Europa med verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Frankrike och UK. Med egenanställning avses arbetstagare som äger rätten att förhandla med uppdragsgivare för egenanställningsföretagets (arbetsgivarens) räkning om uppdrag. Detta för uppdrag som arbetstagaren därefter anställs för att utföra i de fall egenanställningsföretaget (arbetsgivaren) väljer att åta sig uppdraget efter prövning. Sedan starten har bolaget hjälpt fler än 60 000 egenanställda att fakturera utan att ha eget företag.

Vid sidan om egenanställning erbjuder bolaget företagskunder att anställa sin intermittenta personal hos Invoicery för kundens verksamhet.

Verksamheten bedrivs under varumärkena Frilans Finans och Invoicery. Läs mer om bolaget på www.frilansfinans.se

Koncernen omsatte 2018 drygt en miljard och verkar på en expanderande europeisk marknad. Bolaget är noterat på Pepins Market med drygt 1000 aktieägare.

Sista ansökningsdag: 2019-05-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. I denna rekrytering samarbetar Invoicery Int med Dfind Finance, ansökan sker via www.dfindfinance.se

För information: Kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Fredrik Patcha, 070-368 18 82 eller fredrik.patcha@dfindfinance.se

Ansök här

Ansök

Du måste ange ett namn

Du måste ange ett namn

Du måste ange ett telefonnummer

Du måste ange en e-postadress

Du måste godkänna

Lär känna Frilans Finans och alla egenanställda

Om Frilans Finans

matsj

Frilans Finans tror på människans förmåga att skapa.

Vi vet om att vi människor finner detta skapande både roligt och inspirerande och berikande. Därför är Frilans Finans uppdrag att skapa bra förutsättningar för att skapa genom att göra det möjligt för människor att på ett enkelt och tryggt sätt få makt (styra) över sitt eget arbete.

Makt är ett ord som kan låta hårt. Men det vi menar är till exempel att den vinst som ditt arbete genererar bör du få en skälig del av. Vi menar vidare att du skall ha rätt att vara med och planera och tycka till om hur ditt arbete skall utföras och med vilka du skall arbeta.

Stephen Schad, CEO

Lisa Anckarman

Vår historia

I mitten på 1990-talet drev Stephen Schad ett artistförmedlingsbolag. Några musiker och artister frågade om Stephen, som vunnit deras förtroende genom att ha bra koll på skatter och administration, om han mot några procent av arvodet också kunde hjälpa dem med deras administration. Stephen nappade på förslaget, och den första egenanställningsaffären var gjord.

Så småningom bytte organisationen namn till Frilans Finans och antalet egenanställda växte till tusentals. Idag har mer än 50 000 personer inom i princip alla typer av branscher konto hos Frilans Finans. Men syftet med verksamheten är fortfarande densamma som i början; att göra det möjligt för egenanställda att kunna använda sin kreativitet och energi för det man vill och är bra på, och slippa tänka på administration, skatter, inkasso och försäkringar.

Några milstolpar:
1995 – den första egenanställningsaffären görs mellan artister och Swealandz artistförmedling.
1999 – Swealandz Frilans Finans registreras
2001 – Andra yrkesgrupper än artister börjar fakturera genom Frilans Finans.
2007 – Möjligheten att göra avdrag införs.
2009 – Alla egenanställda innefattas i en heltäckande försäkring.
2010 – Frilans Finans blir Norges första egenanställningsföretag.
2012 – Möjligheten att få lön inom 24 (Expressbetalning) införs.
2012 – Egenanställningsföretagens branschorganisation grundas.
2014 – Första Rot & Rut-fakturan skickas.
2014 – Frilans Finans startar verksamhet i Frankrike.
2015 – Klientstöd blir fler än 10 medarbetare.
2016 – Frilans Finans Klientstöd börjar erbjuda service på sex olika språk.

Fakta och siffror

graf_oms

Källa: Allabolag.se

Några siffror

Fast anställda: 32 (2016)

Kontoinnehavare: ca 55 000 (2016)

Skickade fakturor: ca 302 000 (2016)

Antal yrken: ca 1 500

Länder som egenanställda fakturerat från (2016): 16 (Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Storbritannien, Frankrike, Italien, Nederländerna, Belgien, Luxemburg, Thailand, Spanien, USA, Malaysia, Ghana)

om-oss-hero

För oss på Frilans Finans är hållbarhet viktigt och vi försöker använda vår marknadsledande position för att kunna bana väg för viktiga frågor som minskad miljöpåverkan och en trygg arbetsmiljö.

Hållbarhetsrapport 2018 Invoicery Int AB

Hållbarhetsrapport 2017 Frilans Finans AB

Hållbarhetsrapport 2017 Invoicery Int AB

Vår verksamhet

Frilans Finans är en internationell organisation redo att hjälpa dig att göra affärer i många länder. Kontakta oss gärna för mer information, eller om det land du är intresserad av saknas på kartan.